Jak własnoręcznie wykonać reklamę na pojeździe?

Jaką metodą osobiście wykonać reklamę na samochodzie?

Folia reklamowa na służbowym samochodzie jest najbardziej opłacalną metodą reklamy. Jest świetną propozycją na efektywne reklamowanie, produktu, własnej firmy czy też oferowanych usługi. Mobilność, opcja trafienia do innych kategorii klientów to kluczowa zaleta nadruków reklamowych na pojazdach, ciężarówkach – autach.

W jaki sposób wykonać promocję – okleić własny samochód?

Wbrew pozorom nie jest to bardzo skomplikowana operacja. Zależnie od tego, jaki mamy koncept na swoją ofertę reklamową, takiej metody wykonania będziemy potrzebowali użyć. Najpopularniejszą – atrakcyjną i najprostszą do samodzielnego przygotowania jest wektorowa grafika marketingowa cięta z folii samoprzylepnych. W jaki sposób się więc zabrać do przyrządzenia naszego arcydzieła?

Po pierwsze należy rozpocząć od konceptu graficznego, mianowicie co oraz w jakim miejscu ma się znaleźć, w jakiej tonacji, jak duże i co najistotniejsze, na jakich fragmentach ciężarówki. W zależności od tego w jaki sposób rozplanujemy umiejscowienie własnych nadruków na konkretnych podzespołach – elementach samochodu, będziemy musieli dobrać gatunek okleiny oraz ewentualnie metodę jej nakładania. Rekomendujemy początkującym, by rozpoczynali od płaskich fragmentów bryły samochodu. Dlaczego ? – bo okleina reklamowa w takich miejscach (płaskich) będzie najłatwiejsza do przyklejenia – oklejenia oraz dodatkowo, cena folii na równe nawierzchnie okaże się tańsza od folii np. odlewanych.

Wstępny krok – opracowujemy grafikę na ciężarówce.

Poczynając od czegoś takiego wszystko się rozpoczyna. Stanowi to pierwszy i obowiązkowy etap, przybliżający nas do celu, którym ma być oblepione w wyśmienitą ofertę reklamową na samochód. By przygotować taki projekt, doskonale by było posiadać jakiś program do grafiki. Najczęściej używane do projektowania grafik – reklam, są programy wyprodukowane przez Adobe i Corela. W przypadku gdy mamy zainstalowany na laptopie którąkolwiek z odmian na przykład Illustratora, to trzeba sporządzić fotografie z idealnie prostopadłej lokalizacji (absolutnie nie pod kątem), dwóch boków i bagażnika samochodu. Potem trzeba uważnie zmierzyć pojazd w „naturze” – w taki sposób byśmy mieli możliwość pracować nad designem w konkretnej skali. Zalecamy używanie skali albo jeden do jednego, bądź 1:10. Unikniemy dzięki temu pomyłki przy eksportach plików do programów przycinających lub drukujących naszą przygotowaną reklamę. Skoro mamy już zdjęcia samochodu, poznaliśmy jego realne rozmiary, mamy w posiadaniu laptop i odpowiedni program graficzny, to musimy rozpocząć realizowanie naszej reklamy.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz